niedziela, 20 lutego 2011

No to zaczynamy.... :-))

 Dzień dobry.
 Z otwarciem bloga zwlekałam prawie rok. Dzisiaj zaczynam. Jest to mój pierwszy blog , więc proszę o wyrozumiałość.
 Chcę tu "pochwalić się" swymi osiągnięciami w szydełkowaniu jak i tworzeniu mydeł naturalnych.
Szydełkuję od dawna. Przez lata nie wiele tego było... aż do ostatniego roku  kiedy to zdecydowałam , iż wydziergam mojej córce firankę. I tak na nowo rozpoczęła się moja przygoda z szydełkiem.
Co do mydeł naturalnych... Robię je już od 1,5 roku. Dla siebie. Dla znajomych. Gdy trafi się ktoś obcy...również.
 Na razie nie posiadam żadnych zdięć moich dotychczasowych wyrobów i dziergadełek ....  ale kiedy znajdę pare prac  i zrobię im zdięcia  od razu umieszczę je na blogu. A na razie pare schematów...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz