piątek, 11 listopada 2011

I znów obiecane... ale " nieco " spóźnione....

   Moje drogie... Kolejny raz będę Was przepraszać. Miałam zeskanować gazetki ... a przynajmniej ich pierwsze strony, aby pokazać Wam mój zakup. Czas tak szybko zleciał.... Kochane chyba wiecie ,że  doba ma tylko 24 godziny...? :) Usprawiedliwiać się nie będę , ale powiem Wam ,że naprawdę jestem "zalatana". Pare spraw mnie "przygniotło" i to na moją własną prośbę. Nie będę też narzekać bo nie ma to sensu. Tym bardziej jeśli chodzi o środki na życie.Czasu mi brak na wsio, a przede wszystkim na wypoczynek. Pocieszam się tym, że to tylko do końca grudnia. A koniec grudnia jednak trochę daleko. No,cóż  to już nie pierwszy raz. Dam radę. 
   Kochane teraz umieszczam skany pierwszych stron tych  obiecanych czasopism ( dołączyło do nich jeszcze jedno), a jak znajdę troszkę czasu to umieszczę pare schemacików  z owych czasopism. Reszte jak dam rade to dopiero w za dwa lub trzy tygodnie ( będą  nieco spóźnione , ale zawsze warto je mieć przydadza się w przyszłym roku). 
   Zdjęcia moich prac na zamówienie ( nie wszystkich, bo część już wyruszyła w świat) również umieszczę w jednym z następnych moich postów. 
   Tak więc, przepraszam serdecznie i pozdrawiam równie ciepło. 






      Jak widać nawet skanować dobrze jeszcze nie umiem... :)
Jeszcze mam czas aby nauczyć się. Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz